۲۳۰ ملاقات مردمی در نیمه نخست سال؛ تداوم دیدارهای چهرهبهچهره مدیرعامل آبفای خراسان شمالی با مردم
بیش از ۲۳۰ ملاقات مردمی توسط، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در ششماهه نخست سال ۱۴۰۴ برگزار شد.
عزیزی سرپرست روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با بیان اینکه این دیدارها با هدف ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم برگزار میشود، گفت: مدیرعامل شرکت همواره بر گفتوگوی رو در رو با شهروندان تأکید دارند و این دیدارها را فرصتی برای شنیدن مسائل، دغدغهها و پیشنهادهای مردم و بررسی میدانی مشکلات حوزه آب و فاضلاب میدانند.
وی افزود: دیدارهای مردمی مدیرعامل بهصورت هفتگی در روزهای دوشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ در محل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برگزار میشود و شهروندان میتوانند با ثبتنام قبلی، درخواستها و مسائل خود را به صورت حضوری با مدیرعامل در میان بگذارند.
سرپرست روابط عمومی آبفای استان در ادامه با اشاره به استقبال گسترده مدیرعامل از این دیدارها گفت: «در بسیاری از موارد، دستورات لازم برای حل مشکلات مردم در همان جلسه صادر شده و موضوعات تا حصول نتیجه از سوی واحدهای مربوطه پیگیری میشود؛ این شیوه ارتباطی موجب افزایش اعتماد عمومی و تسریع در روند خدماترسانی شده است.
عزیزی همچنین از برگزاری میز خدمت در شهرستانها و حضور میدانی مدیرعامل در بین مردم خبر داد و افزود: اجرای میز خدمت در شهرهای مختلف استان، زمینهساز ارتباط نزدیکتر مردم با مدیران و تسهیلگر در حل مسائل مرتبط با شبکههای آب و فاضلاب بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور فعال مدیرعامل در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) اشاره کرد و گفت: ایشان در برنامههای سامد، شخصاً پاسخگوی تماسهای مردمی هستند و بسیاری از درخواستها از طریق این بستر رسمی نیز پیگیری و برطرف شده است.
عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: تداوم این ارتباط مستقیم با مردم، نشاندهنده عزم جدی مجموعه آبفا برای خدمترسانی بیواسطه و تحقق رضایت عمومی است؛ مدیرعامل شرکت باور دارند که صدای مردم باید مبنای تصمیمسازیها در شرکت باشد و همه کارکنان آبفا خود را خدمتگزار مردم شریف خراسان شمالی میدانند.
نظر دهید