• 1403/07/19 - 19:57
  • - تعداد بازدید: 18
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

پرداخت به موقع قبض آب لازمه خدمت رسانی مطلوب به هم استانی های خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی وصول مطالبات را امری ضروری در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مشترکان آب دانست.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با هدف دیدار چهره به چهره با همکاران و رفع مشکلات به شهرستان گرمه سفر کرد و در دیداری صمیمانه شنونده موضوعات مطرح شده از سوی پرسنل این امور شد.

عطایی با صدور دستوری مبنی بر پیگیری و رسیدگی به مشکلات مطرح شده، گفت: آب سرمایهٔ ارزشمندی است که جایگزینی ندارد؛ بنابراین برای استفاده و در اختیار قرار گرفتن آن باید مدیریت مصرف را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و از اسراف آن پرهیز نماییم.

عطایی عنوان کرد: باید توجه کنیم هر اقدامی که در شرکت آب و فاضلاب صورت میگیرد باید به کاهش هزینه و افزایش در آمد منجر شود.

وی تصریح کرد: آّبداران بعنوان چشم بینای شرکت آب و فاضلاب، موظف هستند حساسیت بیشتری نسبت به تخلفات حوزه آّب در سطح روستاها داشته باشند و مواردی از قبیل انشعابات غیرمجاز، مصرف بی‌ رویه و… را بصورت جامع و کامل گزارش و پیگیری نمایند.

عطایی با تاکید بر نصب به موقع انشعابات آب گفت: موانع پیش روی نصب انشعابات باید هر چه زودتر رفع و نیازآبی مردم برآورده شود که اگر چنین نشود باید شاهد تخلفاتی مانند نصب انشعابات غیرمجاز باشیم.

وی با بیان اینکه وصول مطالبات امری بدیهی برای شرکت آب و فاضلاب است، اظهار کرد: شرکت‌ های آب و فاضلاب بصورت خودگردان اداره می‌ شود و تنها راه تامین مالی شرکت، پرداخت به موقع آب بها از سوی مشترکان است؛ موضوعی که باید همکاران به آن توجه خاص داشته باشند و در راستای وصول بدهی از مشترکانی که آب بهای خود را پرداخت نمی‌ کنند کوشا باشند زیرا این عدم پرداخت باعث ایجاد اختلال در امر خدمت رسانی مطلوب به سایر مشترکان خواهد بود.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در بخشی دیگر از سخنان خود بر پروژه‌ های فعال در شهرستان گرمه اشاره و عنوان کرد: اجرای ۳ هزار متر شبکه توزیع در مرحله فاز یک نهضت ملی مسکن در شهر ایور با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به اتمام رسیده و متقاضیان می‌ توانند برای درخواست انشعاب به امور آب و فاضلاب شهرستان گرمه مراجعه کنند.

وی افزود: فاز یک پروژه نهضت ملی مسکن شهر گرمه هم با اجرای ۳ هزار متر شبکه توزیع با اعتبار ۵ میلیارد تومان پیشرفت ۷۰ درصدی داشته و در آینده‌ اینزدیک آبرسانی این طرح ملی نیز پایان می‌ یابد.

عطایی در ادامه به پروژه خط انتقال دشت اشاره و اظهار کرد: پروژه خط انتقال دشت به طول ۸ هزار متر است که ۶ هزار متر آن اجرا شده و مابقی در دست اجرا است.

وی گفت: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان برآورد شده است که با اتمام آن ۲۰۰۰ نفر از اهالی این منطقه از   آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

  • گروه خبری : تازه ترین اخبار,پربازدیدترین اخبار,عمومی
  • کد خبر : 553
کلمات کلیدی
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید