• 1403/07/04 - 03:37
  • - تعداد بازدید: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

بررسی روند اجرای طرح جهاد آبرسانی در خراسان شمالی

 رضا عطایی (رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ),

با حضور جانشین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، معاون مهندسی قرارگاه ثامن و نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خراسانهای رضوی، جنوبی و شمالی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، جلسه بررسی روند اجرای طرح جهاد آبرسانی خراسان شمالی در شهر مشهد برگزار شد.  

نشست تخصصی بررسی قراداد اول قرارگاه امام حسن مجتبی و بررسی پیشرفت فیزیکی و مشکلات پروژه و همچنین مذاکرات لازم در خصوص عقد قرارداد دوم طرح جهادآبرسانی با حضور سردار حسن زاده جانشین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، سرهنگ منظری معاون مهندسی قرارگاه ثامن و نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خراسانهای رضوی، جنوبی و شمالی و عطایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برگزار شد.

در این نشست طرفین با ارائه گزارش‌ هاییاز روند اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان خراسان شمالی بر اثر بخشی بیشتر تسریع انجام پروژه‌ ها در روستاهایی که از نظر کمی و کیفی آب پایدار ندارند تاکید شد.

لازم به ذکر است؛ در راستای محرومیت زدایی و جهادآبرسانی در روستاهای خراسان شمالی، طرح جهادآبرسانی در قالب چهار مجتمع روستایی « پایین دست شیرین دره» ، « کهنه جلگه» ، « پرسه سو» و زیدرسرانی"در استان در حال اجرا است که تاکنون  ۱۹ روستا در این طرح از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شده اند؛ همچنین تاکنون ۳ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آّب شرب   و ۹ باب ایستگاه پمپاژ احداث و ۱۴۰ کیلومتر خط انتقال نیز اجرا شده است.

برای اجرای این طرح در استان اعتباری معادل ۵۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که تاکنون ۱۷۰ میلیارد آن هزینه شده است.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 531
کلمات کلیدی
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید