• 1403/05/13 - 11:44
  • - تعداد بازدید: 201
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

تشریح اقدامات شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در حوزه منابع انسانی

باحضور معاون توسعه مدیریت،منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اقدامات شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در حوزه منابع انسانی تشریح شد.

 رضا عطایی (رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ),هوشنگ ملایی معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور,

جلسه تشریح اقدامات شاخص آبفای خراسان شمالی باحضور معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
در ابتدای این جلسه   رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای استان خراسان شمالی ضمن خوش آمد گویی،   به تشریح اقدامات شاخص حوزه‌ های معاونت مالی و پشتیبانی، حوزه معاونت درآمد و خدمات امور مشترکین، حوزه معاونت بهره برداری، حوزه امور حقوقی، تحصیل و تملک اراضی همچنین حفظ کیفیت آب، انضباط مالی و ایجاد زیرساخت‌ های لازم جهت مشتری مداری پرداخت.
رضا عطایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: اتصال به فیبر صنعت برق که شرکت‌ های آب هم به آن متصل شدند طی یک ماه گذشته انجام شد.
عطایی در ادامه به نظام نظارت بر قاریان کنتور اشاره و تصریح کرد: نظام عملکردی قاریان کنتور یکی از مبانی اصلی درآمدزایی شرکت است که براین اساس عملکرد قاریان کنتور پایان هر دوره ارزیابی می‌ شود.
مدیرعامل آبفای استان در پایان از رونمایی پرتال سازمانی جدید منابع انسانی با رویکرد خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم استان خبر داد.
در ادامه این جلسه، هر یک از معاونین و مدیران  به بیان دیدگاه‌ های و مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند. هوشنگ ملایی معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور در نشست هم اندیشی مسایل مربوط یه حوزه منابع انسانی با اشاره به اهمیت حوزه منابع انسانی اعلام کرد حمایت از آینده شغلی کارکنان منجر به ایجاد تعلق سازمانی خواهد شد.
ملایی با تاکید بر اهمیت آموزش، تصریح کرد: آموزش‌ ها باید کاربردی و تأثیرگذار باشد و اثرات آموزش در محل فعالیت کارکنان کاملا مشهود باشد.
وی خاطرنشان ساخت: بازدید از برنامه استان‌ های موفق کمک خواهد کرد در زمان کوتاه‌ تری به نتایج دلخواه برسیم و استفاده از تجربیات سایر استان‌ ها برای بدست آوردن ایده‌ های مناسب بسیار حائز اهمیت است.
سید محسن حسینی رئیس مرکز توسعه منابع انسانی و تحول اداری آبفای کشور نیز در این جلسه با اشاره به بخشنامه وزیر نیرو در خصوص بهره وری گفت: بهره وری در حوزه منابع انسانی و بهره وری در سایر فعالیت‌ های شرکت می‌ تواند باعث پویایی و چابکی شرکت‌ ها شود. حسینی اظهار داشت: افزایش بهره وری باید مورد توجه قرار گیرد و تدوین سند جامع منابع انسانی برای انتخاب یک الگوی مناسب برای ارزیابی ضروری است.
حسینی در ادامه افزود: شرکت آبفای استان خراسان شمالی با داشتن نیروهای توانمند و متخصص می‌ تواند تحولات مثبتی در حوزه ارتقا بهره وری بوجود آورد.
وی افزود: در این استان امکانات بالقوه‌ ایوجود دارد که می‌ تواند شرایط فعلی شرکت را بهبود ببخشد و همکاران با همدلی و آینده نگری می‌ توانند اقدامات موثری برای گذار از مشکلات فعلی انجام دهند.

  • گروه خبری : اخبار داغ,تازه ترین اخبار,پربازدیدترین اخبار,عمومی
  • کد خبر : 427
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید