• 1403/07/02 - 00:43
  • - تعداد بازدید: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای هویت ساز و هدایت بخش نسل های این سرزمین است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در پیامی یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست ناپذیری قدرت‌ های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌ های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد. هشت‌ سال دفاع ‌ مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌ بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌ شمار خود به منزله گنجینه‌ ایارزشمند و هویت‌ ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌ های این سرزمین قرارگیرد.

توکل به خدای متعال و تبعیت محض از فرامین امام، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، رشادت‌ های بی‌ بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، ، باور به توانمندی‌ های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه‌ ها برای فتح قله نصب العین تک تک ما قرارگیرد.

  کارکنان و بسیجیان شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با ادای احترام به همه مدافعان سرافراز انقلاب اسلامی به‌ ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان سرافراز و رزمندگان سلحشور، توفیق و سربلندی همه این عزیزان را در پرتو عنایت خاص حضرت ولی عصر« عجل الله تعالی فرجه الشریف»   و رهبری‌ های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسألت می‌ نمایند.

 

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 533
کلمات کلیدی
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب