• 1403/02/02 - 13:13
  • - تعداد بازدید: 182
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای زیندانلو و کالتمانلو شیروان در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای زیندانلو و کالتمانلو در شهرستان شیروان خبر داد.

رضا نعیمی با اشاره به رویکرد شرکت در آبرسانی به نقاط مختلف استان گفت: طرح آبرسانی به روستاهای زیندانلو و کالتمانلو شهرستان شیروان فروردین ماه امسال آغاز شد.

نعیمی افزود: احداث جاده دسترسی به محل مخزن، حفاری کانال خط انتقال و شبکه توزیع، احداث سکو جهت استقرار مخزن پیش ساخته، ریسه کردن لوله‌ ها و اجرای خاک سرندی    از جمله اقداماتی است که در راستای آبرسانی به این روستاها  انجام شده است.

وی افزود: حمل و نصب دوباب مخزن پیش ساخته، تجهیز و راه اندازی چاه، تهیه و نصب اتصالات خط رانش سرچاه از دیگر مواردی است که در ادامهٔ اجرای این طرح، از دیگر اقدامات این شرکت می‌ باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون مبلغ ۴۲۵ میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است، عنوان کرد: از این میزان، ۱۵۵ میلیون تومان مربوط به اعتبارات داخلی شرکت آبفا و ۲۷۰ میلیون نیز مربوط به موسسه خیریه حاج اکبر ابراهیمی است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان با اشاره به همکاری خیر آبرسان گفت: دو باب مخزن ۳۰ مترمکعبی پیش ساخته به همراه ۲۰۰۰ متر لوله پلی اتیلن توسط موسسه خیریه حاج اکبر ابراهیمی به مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان اهدا شده است.

نعیمی خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز حدود ۲۰۰ نفر از اهالی روستاهای مذکور، از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار داغ,تازه ترین اخبار,پربازدیدترین اخبار,عمومی,آب
  • کد خبر : 319
کلمات کلیدی
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب