پاسخگویی سرپرست آبفای خراسان شمالی به مطالبات مردمی در سامانه سامد
سرپرست آبفای خراسان شمالی با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به صورت مستقیم پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم استان در حوزه آب و فاضلاب بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، در ادامه رویکرد تعاملی دولت مردمی، با هدف بهبود پاسخگویی و تسهیل در ارتباط مردم با مسئولین، امیر فاطمی سرپرست این شرکت، با حضور در سامانه سامد، به صورت مستقیم و بیواسطه پاسخگوی تماسها و مطالبات هم استانی ها شد.
این برنامه که با هدف ارتقاء شفافیت، اعتمادسازی و تحقق دولت پاسخگو برگزار شد، فرصتی فراهم آورد تا هم استانی ها مسائل، درخواستها، دغدغهها و پیشنهادات خود را مستقیماً با بالاترین مقام شرکت در میان بگذارند.
بخش عمده تماسها در خصوص موضوعاتی همچون درخواست انشعابات جدید، توسعه شبکه، تعویض کنتور و امور مربوط به قبوض بود که از سوی سرپرست آبفای استان مورد بررسی قرار گرفت و دستور پیگیری فوری موارد مطروحه صادر شد.
سرپرست آبفای استان در این برنامه یک ساعته پاسخگوی ۲۳ تماس از سوی مردم بود.
فاطمی در حاشیه این برنامه، با تأکید بر اهمیت ارتباط بیواسطه مردم با مدیران دستگاههای اجرایی، اظهار داشت: سامد یک بستر ارزشمند برای ثبت و پیگیری درخواست ها و مطالبات و محلی برای شنیدن صدای مردم است و ما خود را موظف میدانیم به خواستههای بحق هم استانی ها رسیدگی مؤثر داشته باشیم.
نظر دهید