• 1403/07/20 - 22:40
  • - تعداد بازدید: 24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

تقدیر شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، با اهدای لوح سپاس از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، از تلاش های "رضا عطایی" مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت آبفای استان تقدیر بعمل آمد.

 ,رضا عطایی (رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ),

«حکمت الله عزیزی» مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت آبفای استان با اعلام این خبر گفت:   با توجه به اقدامات موثر این شرکت در امر ارتقاء آگاهی‌های عمومی و اصلاح الگوی مصرف بهینه آب بخصوص اجرای موفق طرح مصرف هدفمندانه آب،   محیط زیست سالم با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، برگزاری جلسات و ارائه گزارشات مربوطه در شورای فرهنگ عمومی با توجه به بررسی‌های بعمل آمده از سوی دبیرخانه شورا، این لوح سپاس به منظور تقدیر از عملکرد خوب شرکت آب و فاضلاب استان، از سوی رئیس شورای فرهنگ عمومی اهداء گردید.

وی افزود: با توجه به وضعیت منابع آب در استان و لزوم نشر مبانی اصلاح الگوی مصرف آب و مدیریت مصرف در خانواده ها، برنامه ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در تاریخ ۱/۱۱/۱۳۹۸ در شورای فرهنگ عمومی کشور مصوب و اجرا گردید.

وی نتایج مهم اجرای این طرح در طی سال‌های گذشته را، ارتقای آگاهی خانوارها از وضعیت منابع آبی استان و اهتمام آنان در مدیریت مصرف آب شرب بیان کرد.

  • گروه خبری : اخبار داغ,تازه ترین اخبار,پربازدیدترین اخبار,عمومی,جلسات
  • کد خبر : 550
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید