• 1403/07/20 - 23:40
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

نشست مشترک مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری با مدیرعامل شرکت آبفای خراسان شمالی در روز ملاقات مردمی

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان شمالی با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان نحوه پاسخگویی و برگزاری ملاقات های مردمی از سوی این شرکت را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد.

حکمت الله عزیزی مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت:   ملاقات‌ های مردمی شرکت آبفای خراسان شمالی به شکل مستمر و در روزهای سه شنبه هرهفته و به صورت نوبت دهی قبلی برگزار می‌ شود.

عزیزی افزود:   این ملاقات‌ ها به منظور آشنایی بیشتر با نیازها و درخواست‌ های ارباب رجوع و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ ها برگزار می‌ شود که این امر یکی از مهم‌ ترین اهداف شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در راستای صیانت از حقوق شهروندان است.

وی عنوان کرد: در این راستا محجوب مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان شمالی با حضور در محل شرکت از نزدیک چگونگی برگزاری ملاقات‌ های مردمی را مورد ارزیابی قرارداد.

عزیزی تصریح کرد: واحد ارتباطات مردمی (۱۲۲) به صورت همه روزه و ۲۴ ساعته پاسخگوی مسائل و و مشکلات شهروندان است و هم استانی‌ ها در صورت نیاز برای دیدار با مدیرعامل می‌ توانند با شماره ۳۲۲۴۵۹۱۳ تماس حاصل کرده و وقت ملاقات حضوری دریافت کنند.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار داغ,تازه ترین اخبار,پربازدیدترین اخبار,عمومی,جلسات
  • کد خبر : 548
کلمات کلیدی
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید